آزادی 494 زندانی غیر عمد با پرداخت بدهی 52 میلیاردی

ارسال شده توسط ادمین در 3 دی 1393 ساعت 23:09:15

آزادی 494 زندانی غیر عمد با پرداخت بدهی 52 میلیاردی

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 494 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بدهی بالغ بر 520 میلیارد ریالی از زندان آزاد شده‌اند.

مصطفی محمدی با ارائه عملکرد این نهاد مردمی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۹۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک ستاد دیه استان تهران آزاد شده‌اند.

محمدی با اعلام جزئیات پرونده این زندانیان آزاد شده گفت: از مجموع ۴۹۴ پرونده تعداد ۲۶۲ مورد مربوط به جرائم مالی، ۱۰۵ پرونده مربوط به جرائم مهریه و ۱۲۷ پرونده نیز مربوط به محکومیت پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی بود که مجموع این پرونده‌ها با همت مردمی و در قالب جشن‌های گلریزان برگزار شده در طول سال از بند رهایی یافته و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان تهران با تقدیر از شاکیان و طلبکاران تهرانی در آزادی هرچه زودتر این قبیل مددجویان گفت: میزان کل بدهی این زندانیان تحت حمایت ستاد دیه ۵۲ میلیارد تومان بود که از این مبلغ با بزرگ‌منشی همین اولیاءدم و شاکیان خصوصی پرونده‌ها به میزان ۱۴ میلیارد تومان گذشت رضایتمندانه داشتیم.

وی با اشاره به تاکیدات و کمک‌های ستاد دیه مرکز مبنی بر تسریع در روند رسیدگی و آزادی حداکثری زندانیان غیرعمد در روزهای منتهی به سال جدید، گفت: برای این منظور در ماه‌های پایانی در تلاش هستیم ضمن برگزاری برنامه‌های ویژه و جشن‌های گلریزان با جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی زندانیان غیرعمد و نیازمند بیشتری را آزاد کنیم.

ایسنا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080